2011. március 22., kedd

Üldöznek!

Véletlenül ráakadtam erre a fórum oldalra, ahol megláttam ezt a csodás képet:


































Itt egy amerikai F86 üldöz egy Mig-15-öst. De micsoda Mig-15-öst!? Bizony, hogy magyar felségjelű az a Mig-15-ös! És mivel ilyen csak egy van, hát ez a Fagot bizony az a Fagot! :)


































Ott a régi magyar felségjel a szárnyakon és a törzsön, a szárnyak és a függőleges vezérsík alsó felén a kilépőél vékony, piros szegélye: ez bizony az én 912-esem! És hogy ki nyerhette ennek a (vélhetően) amerikai fiúnak a légiharcát? Nem tudom, de a 912-es ma is épségben van Szolnokon... :)

De mindegy is ki nyert, én csudamód örülök hogy látom, van, aki örül a játéknak, amit csináltam. Érdemes volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése