2011. március 21., hétfő

Minilines

Alapgép az FS9 szimulátorhoz a Lockheed Vega. Egyik kedvencem, és használom FSX-ben is, bár a taxizás nem egyszerű vele. A földön kanyarogni a num.0 (balra), a num.Enter (jobbra), és a num.5 (középreállítás) tudok. De nem gurigázni, hanem repülni kell vele, azt meg lehet. Igaz lassan, igaz alacsonyan, de lehet. És a repülő pont olyan, amilyennek a nagycsoportos óvodások a repülőt rajzolják. Mármint az ügyesebbje.
Nagycsoportos koromban én is hasonlót rajzoltam, így most nagyon csábított, hogy egy majdnem igazit is kiszínezzek. Malév színekre gondoltam festeni, ám hogy ne akarjon annyira az igazi Malév flottába tartozni, kitaláltam egy leányvállalatot, a "Minilines"-t. Ezt a feliratot viseli a gép, szerintem nagyon vagány:




























































































A HA-PCI lajstromjel pont neki való. A repaint  innen tölthető le.

Vagy innen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése