2011. március 15., kedd

Még Antonov

Rendkívül időrabló dolog a böngészőt bújni, de van úgy, hogy megéri.
Mikor az An-26-os régi festését mutattam, azt írtam, hogy az új festést majd megcsinálja valaki más. Az a más pedig Beleznay Zsolt névre hallgat, és már túl van rajta. Ráadásul (mit ad isten) ő is a 405-öst alkotta meg. Ez a gép egy igazi "celeb". :)

















































A modell egyaránt jól használható FS9-ben és FSX-ben. Ezt a textúrát itt találtam. A keresőbe ezt a file nevet írhatod: huafan26.zip

***

Ha már Antonov: nem mostanában, de találtam olyan gépet is, amilyen (tudtommal) nincs a magyar légierőnek, de nem baj, hadd reszkessen az ellenség, hogy nekünk mi mindenünk van. Vagyis lehetne. Egy An-32-re bukkantam HuAF színekben, 406-os lajstromjellel. Lényegében modernizált An-26-os, hormonzavaros, nagy, böhöm, szárnyak fölé emelt hajtóműgondolákkal:
































Ennek a modellnek a forrását már nem találom, ezért az én példányom innen letölthető. Ez csak FSX-ben üzemel.

***

És találtam még egy jópofát is, egy régen látott An-30-ast. Ez aztán egy fura kis gép. Üvegezett orrkúpja van, és a géptörzs fölé emelkedő pilótafülkével úgy néz ki, mint egy Jumbo Jet paródia.
















 






























Az alján látható szokatlan burkolat takarja a lényeget, amiért ez a gép megszületett. A burkolat alján feltáruló nyílások mögött speciális, légifényképezésre fejlesztett fényképezőgépek vannak. "shift+E" majd a "2" billentyű lenyomására a nyílások a modellen is kinyílnak. (Ahogy a raktér ajtók szoktak nyílni és csukódni.)
































FS9-re készült, de FSX-ben is vígan röpköd. A modell grafikáit javítanom kellett, mert igencsak túltengett némelyik alfa csatorna, a krómos csillogástól a festés nem is látszott két textúránál. A javított modellt ide tettem, ha érdekel. (Ha nem, akkor is.) Utólag azért csak csináltam egy saját festést is, már az is a csomagban van.

Maya, ennek kívánj csak igazán kék eget, mert különben nem tud szegény fényképezni! :)

4 megjegyzés:

  1. ez a cikk újra felébresztette az agyamat: voltam 2012 nyarán a Pápai katonai repülőtéren, ahol volt magyar c17-es, de volt egy ami az első képen láthatóra hasonlít, de a nevét nem tudom.
    Először is c17:
    http://www.kepfeltoltes.hu/130309/c17_www.kepfeltoltes.hu_.png

    És az orosz szállító:
    http://www.kepfeltoltes.hu/130309/801595383N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

    VálaszTörlés
  2. kösz a segítséget, ja és nem szeretnéf tovább csinálni a blogot?

    VálaszTörlés
  3. De tovább csinálom, él a blog, csak idén nem csináltam új festést, hanem például az Il-18-ast és a Tu-154-est festettem át újra. Innem a blogból már a felújított repaintek érhetők el. De hamarosan új átfestést is közre fogok adni.

    VálaszTörlés