2011. március 19., szombat

Mig-19 Farmer

Mig-19, az első szovjet szuperszonikus vadászgép. Nem túl szép, de viszont elég csúnya. Hogy ez a NATO-nak mitől "Farmer" azt szerintem senki nem tudja. A magyarítása nem túl nagy kihívás, volt egy kis időm, hát megcsináltam. A mintát ismét a szolnoki Repülőmúzeum honlapján található képek adták, például ez itt:

















És a modell, aminek két változata van, pót üzemanyag-tartályokkal, és azok nélkül, és egyaránt szépen működik FS9-ben, és FSX-ben is:










































































































Most feltöltöttem a RapidShare oldalra (lehet, hogy a letöltésért regisztráni kell, de nem vészes), aztán majd ha megjelenik a nagyobb honlapokon, ideteszem a linkeket, hogy azon hátrányos helyzetűeknek is elérhető legyen, akik nem látogatják ezt a blogot.

***

És íme a másik, gyorsabb letöltőlink: http://www.fs-freeware.net/flight-simulator-downloads/func-startdown/1553/

Este, lefekvés előtt ne sokat harcolj vele, mert rosszat fogsz álmodni.
Én szóltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése