2011. március 25., péntek

An-2

Jó, hogy már kitavaszodik, de ezeket még télen csináltam. Nem azért, hogy közreadjam, csak úgy a saját örömömre. Igazából ennek az An-2-nek az indítása tetszett meg leginkább, ez ihlette ezt a kis kezdetleges videót is:



Itt van a főszereplő, a szibériai télre sítalppal szerelt An-2:












És tekintettel a globális felmelegedésre a gumikerekes változat:












Van valahol An-2-es hidroplán is, de azt már nem keresgéltem, főleg nem ajándékoztam a Malévnek. Remélem, valahogy meglesznek nélküle. Esetleg ha majd a világtengerek szintje emelkedik, visszatérek a problémára.

FS9-re és FSX-re egyaránt jó, csak nálam (szokás szerint) a műszerfal nem igazán áll össze. Mindegy, panel nézetben nyomok egy W-t, és az alapvető műszerek meg is vannak. A motor indításakor ajánlatos a gázkart jó egyharmad állásba nyomni, különben csak a füst van, meg a köhécselés. :)

Ezeket a gépeket nem adtam közre szimulátoros honlapokon, csak ide töltöttem fel.

2 megjegyzés:

  1. szia.tudom kicsit későn írok de légyszíves tudsz adni egy újabb linket?(ez már sajnos nem működik) előre is köszönöm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy pár dolog változott a bejegyzések óta, most javítottam ezt a linket - majd a többit is át fogom nézni, amint időm lesz.
      Köszönöm, hogy szóltál, jó repülést!

      (https://www.dropbox.com/s/lvayx1xcej3qssm/An-2_MAL%C3%89V.zip?dl=0)

      Törlés