2011. június 24., péntek

Magyar bombázók

Nem volt nyilvánvaló az átlag magyar számára, hogy micsoda komoly fenyegetést jelentettünk mi innen, a "béketáborból" a nem tudom kikre. De ahogy a szolnoki Repülőmúzeum honlapját nézegettem, valósággal megrettentem saját magunktól. Az Il-28-as (Beagle) bizony nem játék, nem úgy bombázó, mint ahogy azt az AN-26-ról megtudtuk. Kíváncsi lettem, és megnéztem, van-e ennek a gépnek FS modellje - és van! És nem csak hogy van, hanem magyar festése is van a csomagban, valami okból kettő is. Igaz, az a festés olyan volt, hogy én a magam példányában kissé átfestettem inkább. Aki akarja, innen letöltheti a két javított texturát.
A Repülőmúzeumban így néz ki a gép:

















A modell FS9-re készült, de nálam FSX-ben is szépen működik.
Külön bejárata van a személyzet minden tagjának.






























































Egyszerűen félelmetes. És a marcona legénység... fölül a pilóta, alul a bombázótiszt...

















...és a faroklövész hátul, az ikergépágyúnál.

















Utóbbinak egyébként külön remek hátsó bejárata van:

















Ha pedig bepillantunk a textúrák közé, ott találkozunk a hajózó öltözet nélkül is a személyzettel:














Balról a bombázótiszt, középen a pilóta, jobbról az ikergépágyút kezelő faroklövész. Szóval ők a bombázók. Gondolom az éjszakai bevetés a specialitásuk. Vae victis! (Jaj, a legyőzötteknek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése