2011. május 26., csütörtök

An-26 polgári alkalmazásban

Az Antonov An-26-ost eddig nálunk csak katonai változatban láttam, de nemrég eltévedtem a City Line Hungary honlapjára, ahol örömmel láttam, hogy polgári célokra használják a gépet.
































Nosza, átpingálgattam én is a modellt, legyen ilyen is:




























































































Ilyen lett, remélem eléggé hasonlít az igazira. Egyaránt működik FS 2004-ben és FSX-ben is. A repaint letölthető innen, vagy innen, és akinek esetleg nincs meg az alapmodell, annak a linkjét is mellékeltem a leírásban. Tudni kell a modellről, hogy ajtónyitásra (shift+E) a jobboldalon nyílik ajtó, és egy hágcsó. Shift+E majd 2-re más gépeknél a tehertér ajtaja nyílik, ennél a hatóműgondola szerelőajtaja. Ahogy más gépeknél a spojlert nyitjuk-zárjuk, ennél a hátsó rakodórámpa nyílik és csukódik - mondanám, hogy "Ü" billentyű, de nálam például a spojler nyitás-zárás egy joystick gombra van kiosztva.)

Jó repülést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése